HIT COUNTER

marți, octombrie 27, 2009

Microbul filmului

Acum ca m-a prins microbul, am inceput sa merg in paralel si pe drumul filmului... Recunosc ca filmul alb-negru are un farmec aparte la prima vedere aproape indiferent de valoarea cadrului...Asadar, am mai achizitionat un aparat pe film de la un prieten, un SLR Canon 3000N simplu si usor de folosit, ceva mai automatizat care sa-mi mai usureze sarcinile si sa aiba o rata mai mare de succes. Pe Beltica mi-au iesit din 2 filme 20 de poze, iar pe asta 37/37. In fine cam sub-expuse ca nu stiam cum se comporta, de acum voi compensa un pic expunerea...sincer nu ma gandeam ca e nevoie la Fujifilm NEOPAN 1600 ISO. Acum am luat un Ilford Delta 400 si de abia astept sa-l termin... Experienta cu filmul zic eu ca ajuta, intru-cat declansez mult mai rar, doar cand am impresia ca merita si devin astfel mai selectiv, sper.

Revenind la developare si scanare am mers cu NEOPAN-ul la FotoProfessional de langa Cocor, nu de alta dar nu prea ai de ales ca e alb-negru, developare manuala si nu ti-l face nicaieri manual. Placut laboratorul, au si un mic studio...par niste oameni pasionati si cu spirit de raspundere. Singura problema a fost durata...m-au sunat la vreo 2 saptamani dupa ce l-am dus. Deh, normal, daca sunt aproape singurii care fac asa ceva. Scan-ul multumitor....fara zgarieturi, scame si altele...

Postez cateva din rezultate extrem de putin ajustate in PS, unele de loc....









2 comentarii: